Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

yazma kenarı tığ oyası

oya örnekleri yayınını yaparken basit modeller olmasına dikkat ediyorum.ama ne kadar etkili oluyorum tabi ki onuda sizlerin takdirine bırakıyorum. zor örnekler biraz sıkıcı olabiliyor değil mi.beni fazlasıyla sıkıyor bu tür modeller.ama bazıları da zor seviyor onunla uğraşmak hoşlarına gidebiliyor değil mi.hep derler ya zevkler ve renkler tartışılmaz diye.benim çok çok sevip de yayınladığım bazı oya örnekleri ni kimileri beğenmiyor olabiliyor.bu durumda zevklere saygı göstermekten başka çaremiz kalmıyor. kimileri oya modeli ni çok eski bulurken kimileri de eski yani nostalji seviyor. işte bu noktalara dikkat ederek eleştirilerimizi yaparsak sevinirim.saygı ve sevgilerimle.
yazma kenarı tığ oyası 

yazma kenarı, tığ oyası,yazma

yarma kenarı oyası

oya örnekleri,oya örneği,oya kenarı,oya kenarları,örtü oyaları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Design