Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

çok güzel havlu danteli

Vildan hanımın kolleksiyonundan  çok güzel havlu danteli gönderiyorum .çok özenilmiş güzel işlenmiş dantel modeli daha.daha önceleri de Vildan hanımın gönderdiği örgü işleri yayını yapmıştım.hepsi birbirinden güzel modeller di. elinde güzel modeller oldukça yolluyor bende sizlerin beğenisine sunuyorum.sizlerinde bana yolladığınız dantel örnekleri oluyor tabi ama hepsini yayınlayamıyorum.çekim kalitesi,alıntı model olursa kusura bakmayın onları yayınlamam pek doğru olmuyor.sizlere teşekkür ediyorum . ilginiz ve alakanızla daha fazla örgü ve el işi seven kitleye ulaşıyoruz.
çok güzel havlu danteli

havlu danteli

çok güzel havlu danteli

çok güzel havlu danteli
dantel-yap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Design