Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

dantel örnekleri resimli vitrin takımı

çok geniş örgü modelleri yayını yapıyorum.emek verilerek işlenmiş modeller.göz nuru ve emek çekilmiş her örgü modelini paylaşmaya çalışıyorum.sonuçta emek verilmiş değil mi.emeğe saygı çerçevesinde uygun olacağını düşünüyorum.birde sizlerden gelen oya ve dantel modelleri var.onları da ayırmaksızın paylaşıyorum.yalnız sizden isteğim.bana gönderdiğiniz dantel örnekleri olsun,oya modelleri olsun sadece kendi işlediğiniz modeller olsun.alıntı örnekler istemiyorum. çünkü o modelin sahibi alıntı yaptığımı söyleyerek beni zor duruma sokabiliyor.güzel veya kötü sizin kendi ürettiğiniz emek olsun.birinin beğendiği bir dantel modeli ni bir başka arkadaşım beğenmiyebiliyor.bunada saygı göstermemiz gerekli değil mi.sevgi ve saygılarımla.mutlu günlere.
vitrin dantelleri, ,salon dantelleri,dantel örnekleri

dantel örnekleri resimli vitrin takımı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Design