Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

yazma oya modeli

yazma oya modeli ile devam ediyoruz.çok çeşitli oya örnekleri yayınım ile sizlerle birlikte olacağım.beğendiğim oya modelleri ni yayınlıyorum.tabi benim beğendiğimi sizler beğenecekmisiniz bilmiyorum tabi ki. yörelere göre o kadar çok çeşitli oya örnekleri var ki .adları bile yöre yöre değişiklik gösteriyor.onun için oyaların adlarını fazla yazmak istemiyorum.genel ifade olarak yazma oyası veya yazma kenarı olarak adlandırıyorum. bu arada okullar açılıyor.ana sınıfı ve 1. sınıflar bugün başladılar.tüm dostlarımın çocuklarına başarılar diliyorum.Allahım kazadan ,beladan,musubetten ve kötü niyetli kişelerden korusun yarabbi.zihinlerini açık etsin herkesin çocuğunu çok başarılı kılsın yarabbi.okullar cıvıl cıvıl çocuk sesleri ile doldun.çocuklarımızın neşesi bol oldun diyorum.

yazma oya modeli

yazma oyası

 yazma oya modeli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Design