Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

servis tepsi altı danteli

Ayşe arkadaşımdan tepsi altı dantel modeli .konya yöremizin çok güzel ve özenli dantelleri 'nin met edildiğini duymuştum.gerçekten çok güzel dantelleri var bu yöremizin.Ayşe arkadaşımda konyalı ve çok güzel dantel modelleri var.bir kısmını henüz aldım ve yayın sırasına koydum.sıra ile göndereceğim dantel örnekleri ni sizlere.

dantel örnekleri

dantel örneği
artık yaz ayı geldi .sıcaklar arttı,tatil hesapları yapılıyor.otel fiyatları gözden geçiriliyor.deniz,kum,güneş özlemi sardı hepimizi .1 haftada olsa güzel bir tatil hepimizin hakkıdır diye düşünüyorum.zihnimizi boşaltmak ruh dinginliği sağlamak çok iyi geliyor.
  bu nedenle artık ağır dantel modelleri yayınını biraz ara vermek istiyorum.sıkıcı ve zor modeller 'den bende uzak duracağım.oya örnekleri ,örgüler daha çok gidecek sanırım.
  görüşmek üzere sevgi ve saygılarımla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Design