Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

Halkalı Damat Havlusu

dantel örnekleri katogorilerinden halkalı damat havlusu modeli yayınlıyorum.damat havlusu olarak yeni yuva kuracak damatlarımızın kullanımı için çeyizlerde yerini alabilecek çok güzel bir model .halklarla yapılan model çiçek motifleri ile süslenmiş.çiçek motifinin renk uyumları falan bir harika.ben çok beğendim.umarım sizlerde beğeneceksiniz.yayınını yaptığım birçok dantel örnekleri hakkında sizlerden mesaj alıyorum. Satılık olup olmadığını soruyorsunuz.bizim sitemiz dantel satışı ,pazarlaması yapmamaktadır.sadece çeyiz hazırlarken faydalanabileceğiniz güzel ve estetik dantel örnekleri ni sizlerin beğenisine sunulmaktadır.kültürümüzdeki bu güzellikleri paylaşmak benim için bir zevk ve hobi .sizlerinde katkıları ile bu görevi yürütmekteyiz.Emekleri geçen tüm arkadaşıma teşekkürler ediyorum.bu havlu kenarı modeli ni bize yollayan Vildan hanıma da teşekkürlerimizi bir borç biliriz efendim.ellerinize sağlık.

dantel örneği

havlu kenarı danteli

havlu kenarı modelleri

dantel modeli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Design