Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

TIĞ OYASI OYA MODELLERİ

Ulukışla ya gittiğimde komşumuz kızı Seher in çeyizinden çekmiştim bu oya modelleri ni.Seher çok tatlı bir kız.benim blogspot sitemin olduğunu öğrenince kendisi teklif etti çeyizindeki modeller in resmini çekmemi.epeyce resim çekmiştik o zamanlarda.çoğunun yayınını yaptım.birkaç parça kalmış onlarıda yayınlayacağım sırasıyla.hatırlıyorum da çok düzel oya modelleri vardı Seher in.dantel-yap,dantelyap, veoyadantel-yap bloglarımda yayınladım onları.

oya modeli
Seher e defalarca teşekkür ettim.yine ediyorum.ellerine sağlık canım.umarım bahtında bu oya örnekleri gibi güzel ve aydınlık olur.mutluluk içinde yaşarsın canım.Allah seni saadetle yaşamanı sağlasın inşallah.
oya örneği

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sağlıkla kullansın seher hanım ne güzel emekler:)

iclal dedi ki...

teşekkürler canımmm :)

Yorum Gönder

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Design