Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

KARE MUTFAK DANTELİ ÖRNEKLERİ

Bu mutfak danteli örnekleri ni uzun zaman önce örmüştüm.çok hevesli örgü ördüğüm zamanlardı ozamanlar. dantel örnekleri 'nin bir modelini bitirmeden diğer örnekler e geçiyordum.bir süre sonra bir baktım ki başlanıp da tamamlanmamış ,köşede bucakta unutulmuş birsürü dantel çıktı ortaya.yeni model çıkarmayı bırakıp uzun bir zaman bu dantel modelleri ni bitirmek için uğraşmıştım.aslında örneği çıkarmak ve o duyguyu yaşamak daha zevkli geliyormuş sanradan farkettim. yeni örnek çıkarmayınca örmeye bir süre ara verdim.daha sonra yine yeni dantel örnekleri çıkarmaya başlayınca yine eskisi gibi zevkli bir hal almaya başlamıştı.işte böyle belki bana dantel delisi diyebilirsiniz ama benimde hobim bu.bunun için hiç pişman değilim.ben ip ile örnek ile uğraşırken öyle güzel zaman geçiriyorum ki anlatamam dostlar.günlük iş stresinden uzaklaşmak bu olsa gerek.

mutfak dantelleri

mutfak dantel takımları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Design