Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

havlu kenarları modelleri

gündelik yaşantımızda kullanabileceğimiz havlu kenarları modelleri gönderiyorum.aslında daha çok mutfak havlularında kullanılabilecek dantel örnekleri olarakta söyleyebiliriz.Fatma KARATAŞ arkadaşımız Adana dan göndermiş.bizleri düşünüp böylesine nazikbir tavır sergilemesi tekdire değer bir davranış.şöyle profile sahip insanlarda var,sürekli yeni ve güzel modeller yayınlamamızı isterler.ama sadece isterler hiç bir şekilde katkıda bulunmayı düşünmezler bile.ben onlara kendimce bir isim taktım :) tüketiciler diyorum.birde böyle bizlerle paylaşımı düşünen örgü sever arkadaşlarımız var.onlarada üretici diyorum. :) nasıl .şaka birtarafa paylaşımda bulunan arkadaşlarımıza teşekkürlerimizi iletiyoruz.sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Design