Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı

ülkemiz çocuklarının 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramını kutluyorum.bu küçük çocuklarımız büyüyüp ülkemizin geleceği olacaklar.geleceğimiz olacaklar.kimi doktor,hukukcu,mühendis,poli,asker olacaklar.asker dedimde benim oğlum doğuştan asker hayranı ve asker olmak istiyor.türk bayrağı ve silahı onun için çok önemli.onun için bayram kutlamasına belkide alakasız bulacağınız bir fotoğrafını koydum.ama onun için bu fotoğraf çok önemli.onun için bayram armağanı vermek istedim.dileğim ulusal egemenliğimizi sonsuza dek koruruz ve bunu koruyacak evlatlar yetiştiririz.



2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok kötü; çocuklarımızı uzak tutalı silahlarda lütfen

iclal dedi ki...

size katılıyorum.haklısınız.ama erkek çocuklarını silahtan uzak tutmak okadar zorki.genlerinde var.kız çocuklarınında bebek bakmak değilmi.

Yorum Gönder

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Design